kolmapäev, 17. detsember 2014

Püha lihtsameelsus

"Üles tõusmine on nii üle hinnatud," mõtlesin ma hommikul voodis lebotades. Millegipärast ei lähe ma hilja koju saabudes mitte kunagi kohe magama. Eile näiteks tulin kell 2, aga magama sain alles kell 3. Alati söön ma mõne banaani, heal juhul loen ja halval juhul lähen internetti (milleks on vaja veel öösel minna internetti? jumal teab). 
Lisaks oli mul täna hommikul peavalu. Sul ei ole pohmelli, ütlesin ma endale veenvalt, sa jõid kaks jooki! See pole füsioloogiliselt võimalik... 
Praegu on kell kolm ja ma sain just voodist välja ja duši alla, aga seda ka ainult sellepärast, et tunni aja pärast pean bowlingusse laekuma. Seekord saime natuke suurema seltskonna kokku!

Ükspäev tegin tööl inventuuri ja töökaaslane hakkas meenutama, kuidas nad ühes eelmises kohas praktikandile tünga tegid. Ütlesid inventuuri käigus, et jääkuubikud on vaja üle lugeda. Ei ole ju võimalik, et keegi seda uskuma jääks? Tšikk hakkaski lugema. Jäämasin aga teeb uut jääd juurde, kui eest ära võtta, nii et kohe toimus tal seal varing. 
"Eeei! Mul läks kogu arvestus sassi!"
"Hakka uuesti peale," olid nad praktikandile soovitanud, aga kui ta hakkas, siis ikka halastasid ja ütlesid, et tüng.
Ma naersin selle peale nii kõvasti, et töökaaslane natuke ehmus ja küsis, kas mul kõik korras.


Praadisin endale just potis seeni, sest panni pole mul siiamaani. Ma ausalt öeldes ei taha osta ka, sest töö juures söön niigi kogu aeg praetud toite ning kui ma seda veel kodus teeksin... Aga seeni ikka tahaks ning potis õli sees saavad nad väga maitsvad.

Lõpetuseks midagi mõnusat, mille Marilyn Manson on meisterdanud.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar