reede, 19. detsember 2014

Bowlingus olime mina ja neli tüüpi. Esimest mängu ma juhtisin, veeretades oma roosat ja kerget palli, sest raskeimaid palle ma suudan vaevu tõsta. Kõik olid nagu wtf? Aga siis libisesin keskmiseks ja viimase mängu vist kaotasin. Mul oli oma hiilgehetk... ja siis see möödus.

Mul ei töötanud ükspäev korraga enam arvuti puutepadi. Hetkeks seostasin seda kohvitilgaga, mille paar minutit enne seda arvutile pillanud olin, aga see tilk oli tõesti nii pisike. Tuli meelde, et mul oli varem ka sellist asja juhtunud. Kahjuks ei saanud ma guugeldada "hiir ei tööta", sest, noh, hiir ei töötanud ja ma ei saanud arvutis midagi teha! Helistasin Liisule, kes guugeldas minu eest "Toshiba touchpad doesn't work" ja soovitas vajutada f5. Jeei! Küllap sinna ma olin enne kogemata vajutanud ja see surmas hiiretöö. 
Oleme midagi õppinud ka sellest kurvast juhtumist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar