kolmapäev, 3. detsember 2014

Natuke valgust pimedasse öösse




Istusin tööl maha ja võtsin ette oma pruunikstõmbunud banaanid, lehvitades neid enne natuke aega töökaaslase silme ees. Ta vihkab küpseid banaane. Minu jaoks on roheliste (või kollaste) banaanide eelistamine sama, kui keegi küsiks oma prae kõrvale tooreid kartuleid. Miks süüa toorest, kui saab süüa küpset?
"Kas sa sööd need kõik ära?" küsis ta nina krimpsutades, kui ma viiendat banaani lõpetasin.
"Ma sööks rohkemgi, kui mul oleks rohkem kaasas."


Sain hommikul oma esimeselt inglise host-emalt sõnumi, kus ta küsis, kas ma võiks päriselt tagasi tulla, sest praeguse au pairiga ei klapi. Kui me skaipisime, siis nad küll kogu aeg naljatasid, et tule tagasi, aga me ei mõelnud seda ju päriselt!
Saame neile Tiinaga küll jaanuaris külla minna, aga see on ka kõik :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar