neljapäev, 24. oktoober 2013

Kaheksa suurepärast (khmmm, ilusat) näitlejat

Idee (või õigemini vajadus) sellist sillerdavat postitust kirjutada tekkis mul, kui uurisin wikist kuulsate ateistide nimekirja ja avastasin sealt Cillian Murphy. Oh sa mu võrratuke. Ja niisiis lükkasin mõned teised tüübid ka otsa ning tegin väikese nimekirja oma lemmiknäitlejatest.

  • Cillian Murphy
Milline hämmastav nägu. Selline kummaline. Ta oli mõnus pahalane filmis "Red Eye" ja super "Inceptionis". Lisaks on tüüp taimetoitlane ja ateist ning vihkab meediakära, jutusaateid ja punase vaiba üritusi.

  • Jude Law
Meelde jäänud "Andekast härra Ripley'st" ja viimati "Side Effects'ist". Lihtsalt võrratu ja väga sarmikas.

  • Hugh Laurie
Need SILMAD
  • Keanu Reeves
Oo, Keanu! Kuidas me oma kunagise host-emaga "Matrixit" vaadates sinu järele õhkasime! Ja siis ma mingi nädal aega pärast seda vajusin peale laste kooliviimist diivanile ja panin jälle Matrixi käima... Ta oli seal filmis tõesti võrratu. Ja oma teises peres vaatasin mingi aeg igal hommikul tema filmi "Devil's Advocate". Kahjuks olen ma vaikselt hakanud aru saama, et ta ei oska kohe üldse näidelda... Vaatasin mingit naljavideot "Keanu Reevesi näitlemiskool" ning mulle lõi nagu malakaga pähe: aga ta näitlebki nii! Puiselt ja mingite naljakate žestide saatel... Oh no!
Siiski ei saa keegi eitada, et ta oli Matrixis suurepärane.
  •  Ian Somerhalder
Kommentaarid on liigsed neile, kel silmad peas...


  • Leonardo DiCaprio
"Inception", "Catch me if you can", "Django unchained"... Selles mehes voolab küll karisma üle ääre.

  •  Chris O'Dowd
"IT Crowd'ist" on see iirlane juba Hollywoodi filmidesse välja murdnud. Ta on eriti nunnu oma aktsendi ja lokkide ja aktsendiga.
  • Ezra Miller
"We need to talk about Kevin" ja "Perks of being a wallflower". Oma seksuaalseks orientatsiooniks on Ezra öelnud queer. Lisaks on ta awesome.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar