kolmapäev, 8. juuni 2011

Tõusen ja tantsin

Äsjane tsitaat hommikuprogrammi Märksilt: "Ma lugesin ka kunagi Loomingu Raamatukogu, aga seal oli hästi vähe pilte... siis ma jätsin selle asja katki."

Hehe.

Palgapäev, palgapäääev... Ma kannan oma rahalise seisu täpselt ette: mul on sulas kakskümmend kaks senti ja arvel neli senti. Vot nii tulebki omadega välja tulla. Aga mul on kõht tühi ja ainult kuradi putru oleks teha. Ei suuda seda enam suu sissegi võtta, sest iga hommik olen seda söönud... Tule juba üle, palk. Tule üle!


Randa-randa-randa tuleb minna! Tahan ujuma ka. 

Tööl kiitis vanemmüüja mind jälle ja õpetas ka reatühistusi tegema. Lisaks olin pugeja ja käisin temaga suitsupausil (ma ei suitseta). Aga väga šeff oli kõndida teise kassasse reatühistust tegema... nagu boss. Oujee. Ja minu kohta kehtib see värk, et kiida lolli, loll hüppab, sest kui mulle töö lõppedes mõni hea sõna öeldakse, siis ma õitsen ja naeratan endamisi terve kodutee. Hea on!

Nüüd tahaks paar paari kingi parandusse viia ja endale lõpuks läätsed hankida ja süüüüüa osta ja rampsist läbi ja randa! Kuule, tule üle juba...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar