reede, 3. juuni 2011

Tahtsid midagi või??

Avastasin, et:


...täna on Eesti-Itaalia jalgpallimatš, kohe varsti algabki. Jeeee!!! Jumal tänatud, et ma seda maha ei maganud!

...päevitada on mõnus (nagu ma seda poleks teadnud). Esimest korda sel suvel rannas. Pidin peaaegu magama jääma. Selline rahu ja soojus ja aeg iseendaga. Nüüd olen punane nagu väike vähk.

...sõbrannadega on hea juttu ajada. Olete toredad. Ja kõigi juuksed olid kasvanud. Välja arvatud Maarjal, muidugi. Sest kui on võimalus tünga teha, siis ta kasutab seda.

...ma ei ole füüsiliselt enam võimeline koristama. Mu tuba on sada aastat, ma mõtlen sada aastat koristamata ja põrand krigiseb ja voodi all on tolm, aga ma ei viitsi! Ehk homme...

...leidub veel üks Raimond Kaugveri raamat, mida ma pole lugenud: "Laev keset rägastikku". Võtsin selle rannas ette ning see on nunnu! Nunnud nimed on seal ka, näiteks üks naine on Annereet. See on nagu tükikene minu nimest pluss minu ema nimi, mis on Reet. Armas.



Käisin oma Tiinal ka külas, tal oli esimene tööpäev ning ta ütles, et inimesed on üllatavalt toredad. Ma arvan sama, siiamaani. Olen küll enda töö juures saanud mõne korra sõimata, aga palju rohkem on positiivseid kogemusi. Ja inimesed peegeldavad ikka sinu enda energiat ja tuju. Hea tuju korral saad ka ise palju paremaid reaktsioone, kenamaid tervitusi kassas jne. Eriti meeldib mulle, kui ma suudan kellegi päeva tsipa paremaks muuta. Eile läksid kaks mees mu kassa ees tülli, kuna üks ajas oma kauba teisele otsa ja ma lõin asjad järjest sisse. Aga kui mina nendega lõpetasin, soovisid nad mõlemad mulle ülikenasti head päeva. 
Või kui keegi kurvavõitu tüdruk tuleb kassasse ja sealt lahkudes juba naeratab mulle, siis on ka tore. Või kui joodik tuleb ja annab mulle taaratšeki: "Neiu, see on teile!" Hehe. Midagi kena igas päevas.

Ükspäev aga pikkapplainisin üht meest, kes tuli järgmine kord kassasse oma väikese tütrega. Uupsideisi...


Mäng hakkab. Sa suudad, Eesti! Jeeeei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar