kolmapäev, 8. juuni 2011

Rahul ja õnnelik

Veetsin imelise päeva rannas ja linna peal. Esimene asi, mille ma ostsin, oli "Raudne Loogika". Jah, ei toit ega päikesekreem ega muu selline, vaid loogikamõistatused. Sellega sai intellektuaalne nälg rahuldatud. Linnas nägin Justin Petronet. Oleksin tahtnud talle ligi astuda, aga lõin põnnama. Ja äkki ta ei tahagi, et igasugused suvalised inimesed teda tüütavad??

Siis tõmbas mu teelt kõrvale üks prantsuse vanapaar, kes tahtis, et ma neile teed juhataksin. Nad ei teinud teist nägugi, kui neile prantsuse keeles vastasin  (nagu oleks normaalne, et iga eestlane prantsuse keelt räägib) ja nad lõpuks ise kohale viia lubasin. Ise nad sõnagi inglise keelt ei osanud, olgu, võib-olla kaks sõna, nii et ma olin kaunikesti hädas. Selle prantsuse keelega on nii, et - proovige seda rääkida. Võimatu. Kõik sõnad on meelest läinud ja alles ainult suur segadus. Ma suhtlesin rohkem viipekeeles. Ja seda oskasin öelda, et soe ilm on. Võimas, mis? Ah jaa, ja ülikooli näitasin neile ka. 

Ma käisin just veel kord poes ära, sest olin unustanud hambapasta ja seebi, ja arvuti mõtles, et tema unustab ennast üldse elu üle järele mõtlema. Puhtus aga ennekõike. Puhtus on inimväärikuse esimene nõue, mis?

Raamatukogust napsasin rannas lugemiseks värske Anne&Stiili ja Kroonika. Kroonika vahelt aga avastasin Walkingi kupongi, millega saab 30% alla. Ega midagi, kärrdi kupong ajakirjast välja ja Walkingisse. (niipalju siis raamatukogu vara austamisest) Viisin oma kingad küll kontsaplekkide vahetamisele, aga need saab kätte alles homsest ja ma ei saanud ju veel ühe päeva madalate kingadega ringi tuuseldada. Oi ei. Leidsin endale kõige nunnumad valged platvormkingad üldse - ja sain 30 prossa alla. Jeee!!! Need on nii nunnud! Täistalla puhul on see hea, et saad oma kõrged kontsad pluss king on mugav, ikkagi täistald. Ma olin selliseid ammu otsinud. Mugavuse võib praeguseks kergelt maha kriipsutada, sest alguses hõõrub iga king. Mu jalad on praegu natukene surnud. Aga üldiselt on see ikkagi mugav kingatüüp. Ja kohe teine tunne on kõrgete kingadega ringi käia, pärast tervet madalatallalist kevadet. Naiselikum tunne kohe. Mulle meeldib.

Siis šoppasin natuke Lõunakas, hankisin natuke armsat pesu, ja koju. Mmõõõnus. Nüüd küll jalad seinale. Ma olen kaks korda väsinum kui peale tavalist tööpäeva. Kummaline. Aga hea väsimus. Homme tuleks enne kojusõitu veel kord rannast läbi käia, sest iga sellist ilusat suvepäeva tuleb täie eest kasutada.




Hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right....





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar