esmaspäev, 20. juuni 2011

Ootan

Tõenäoliselt ma pole homset 30 Seconds to Marsi kontserti veel maininud. Ainult et olen. Ma olen nii elevil!!!!
Kuulan ettevalmistavat muusikat. Mina alustan soojendusega päev varem.
OMG, ma vaatasin nende kodulehte ja seal on viide Twitterile, kus Shannon Leto just postitas: "Well hello Estonia :)" Whiiiiiiii!!


Põrkasin linnas Polinaga kokku ja ajasime natuke juttu... Siis külastasin Tiinat tööl ja leppisin üksikasju kokku. Ja helistasin Liisule ja isale (tal on täna sünnipäev. Palju õnne! Kõik muide sünnipäevitavad juunikuus. Tiina ja mu isa ja... kas sellest ei piisa?) ja emale, kes samal hetkel mulle helistas, nii et andis kinnist tooni. Hehe. Väike telepaatiahetk.
Nüüd on mul kontserdi riietus välja valitud. See meeldib mulle. Üllatuslikult. Miks muidu ma selle selga paneks?? Ma ka ei tea. Ja nüüd tekkis mul tuju endale lihtsalt räme meik teha. Midagi hullu. Mis sest et ma täna enam välja ei lähe (või just sellepärast). Võiks proovida Taylor Momseni stiilis pandasilmi.

Ostsin maja toitu täis. Mm, nii hea. Mulle meeldib täiskasvanud olla ja teha, mida tahan. Mulle meeldib endale ise toitu osta ja vaadata, et ma oma vajalikud ained toidust kätte saaks. Ja hulka maitsvat rämpsu muidugi ka. Kuigi ma tõepoolest püüan tervislikke valikuid teha ja vabadel päevadel alati sooja toitu süüa. Täna ostsin näksimiseks pähklisegu ja see oli lõpp-hea.

Linn on ilusates kleitides lilledega palistatud lõpetajaid täis. Poes läheb šampust ka meeletult. Pidude hooaeg.

Mul on tuju nii hea, et täitsa lõpp kohe. Muuseas täna on kohe selline suhtlemise päev. Põrkasin veel ühe sugulasega kokku ja raamatukogus hakkas laenutajatädi lambist jaanipäevast ja mingist jaanilaadast rääkima. Et tema sugulane müüb seal kaltsuvaipu. Kuulsin umbes viis minutit erinevatest kaltsuvaiba tegemise tehnikatest, ise aina noogutasin ja naeratasin. Väga mööda ei läinudki, sest mulle meeldivad kaltsuvaibad. Aga naljakas jutukus ikkagi. Mõjus kuidagi värskendavalt.

Tõsiselt, ega meik ennast ise ei tee. Tšau...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar