laupäev, 11. juuni 2011

Heihei

Teen siin meiki ja valmistun tööpäevaks. Imeilus ilm on. Tean palju kohti, kuhu ma parema meelega suunduks kui tööle. 
Mulle tehti kohapakkumine, seekord väiksele toale. Jeeei!! Võtsin selle vastu, kuigi pole tuba veel näinudki. Aga seal elab keegi veel sees ka(kontrollisin adminni käest, ta ikkagi kolib välja). Tegelikult peaks enne lepingu sõlmimist ikkagi pilgu peale heitma, aga seda saab vist ainult siis teha, kui majajuhataja tööl on. Nädalavahetusel ei toimu midagi. Tahtsin meile Tiinaga kontserdi jaoks Tallinnas ööbimiskohta sebida, aga täna on ju laupäev!!! Ja iga kord tööpäeval, kui ma tahtsin helistada, oli tööaeg juba läbi. Ei vea ikka selle asjaga. Me jääme lageda taeva alla. Aga saatsin e-kirja. Hm. Ega seda ka keegi enne esmaspäeva ei loe, ma arvan.

Käisin kinos ja vaatasin sellist filmi: "Midagi laenatut". See oli romantiline komöödia. Väga kena ja armas. Peaosas oli Ginnifer Goodwin ("He's just not that into you") ja ta oli nii kenake! Lõpp ei olnud ka väga etteaimatav. Mulle meeldis. Liis aga tahaks vaatama minna hoopis mingit filmi tüdruk-palgamõrtsukast. Selline huvide erinevus siis. Aga eks ma lähen sinna ka.

Appiiii....mul on kiire!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar