pühapäev, 19. juuni 2011

Rubli

Hahaa! Keegi tõi mulle automaadi juurde maha kukkunud vene rublasid, aga keegi neile järele ei tulnud ja turvamees ütles, et jäta endale. Mitte et ma vastu oleks puigelnud. Neid on kokku mingi kaheksa euro eest. Pole paha. Need näevad nii kummalised välja, ma küsisin mitu korda üle, kas need ikka kehtivad. Venemaal. Sest äkki on mingid vanad aegunud... tüngarublad või midagi. Aga pidid ikka kehtima.

Üks päev veel. Üks päev tööl käia ja siis kontsert!!! Tegelikult üks vaba päev ka vahel, mis sobib nagu rusikas silmaaauku. Ma ootan täiega!!!!!! Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Tegelikult peaksin juba minema hakkama... Mis veel? Loodan, et tänane päev ei tule väga hull, aga tean eelmise pühapäeva järgi, et küllap ta tuleb, sest samavähe inimesi on tööl ja sama jama ja nii edasi. Inimesed võiksid vähem poes käia. Tegelt ka. Minge istuge kodus, krõbistage nurgas nagu sahvrihiir, mitte ärge ostke nii palju.
Ehkki mina saan selle eest palka. Tühja kah. No tulge siis läbi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar