reede, 1. oktoober 2010

16155?


Ma teadsin esinejatest ainult Merkat, ja hea ka, et teisi mitte, sest kui ma sellist ahvi muusikat kuulaks, poleks ma mingi kartul. Aga sellegipoolest olid Sunrise Inc poisid nunnud nagu šokolaadikommid, et söö või ära, ja pidu oleks võinud kirjeldada kui normaalset sellise kräpi muusika kohta - seda kuni selle ajani, mil otsustasime ära minna. Siis algas feil. Tõsiselt, kui me koju tulime, siis hommikused bussid juba sõitsid. Aga me tahtsime ära minna juba kell kolm! Totaalne läbikukkumine.
Aga mulle piisas täna neljast tunnist unest, mis tähendab tegelikult, et ma olen superinimene. Nagu ma seda poleks enne teadnud.

Samuti ma soovin, et Lena poleks mulle näidanud Vampire Diaries kahte viimast osa, sest ma tean, et hakkan seda nüüd vaatama. Mitte nüüd kohe, aga üldiselt. God damn! Vampiiriteema on ju nii surnud.
Õhtu nael oli see, kui kuulsin üht tütarlast kurtmas, et talle öeldakse alatasa, et näeb Angelina Jolie moodi välja. Oleks kõigil sellised probleemid, jaa...

Lülitan ennast nüüd välja.
PIIP

1 kommentaar: