reede, 22. oktoober 2010

Maniakaalne

Ma olin täna märg nagu vette kastetud kassipoeg, saapad ja kogu värgendus. Hea, et saapad Mirjami omad olid. Huhh. Natuke arusaamatu, kuidas sai vihm nii minnes kui tulles näkku sadada, kas tuul pöördus spetsiaalselt minu jaoks? Olen meelitatud. Samuti oli vara hommikul (ma olen nüüd nagu normaalne inimene, tõusen vara ja puha) hele, päikeseline ja kuiv ilm; kell kaksteist lähen Lõunakast välja: What the duck? Lund sajab! 
Sellega seoses tuleks äkki kummikud hankida? Ma olen seda kaalunud, aga tänaval vahel näed neid kellegi jalas... ja nad on nii kummikjad. Mitte väga ilusad. Arvake ära, mis hinnaga kaups ja isegi Walking neid müüvad? Kuni 500 krooni. Kummikute eest! Mis nende omahind on, maksimaalselt 50, eks ju? Maniakaalne! Lahe sõna, polegi seda ammu kasutanud.

Need pensionifondi poisid on ennast uuendanud - ja mitte heas mõttes. Läksin Taskust läbi, rallisin täiega, hiljaks jäämas, jess! olin pensionifondikatest juba möödas, mõtlesin: läks kartulist seekord see pann mööda, aga ei! kuskilt nurga tagant hüppas välja veel üks LHV ahv ja tervitas mind: "Tšau! Kuule, mul on sulle üks küsimus."
Väga huvitav taktika. Kust alates läheb see piir, mis vanuses inimestele nad juba "Vabandage" ütlevad? Ahvid noh. 
Tahtsin endale mingit looduslikku näo- ja kätekreemi osta. Viimati olid mul Puhta Looduse omad (jah, neil pole ei puhta ega loodusega midagi pistmist), nüüd tahtsin midagi ökot, sest ennast peab hoidma! Maksab natuke rohkem, siis maksab. Looduspere poes jäi karp siiski lahti, sest hinnad olid üle mõistuse. Tegin sääred ja võtsin hoopis Lumene näokreemi (mitte öko, aga loomkatseid nendega ei tehta ja parabeene nad ei sisalda, naabrite tehtud ka). Mul on enamik meiki Lumenelt ja olen väga rahul! Samas teeks veel product replacementi: ma armastan oma Lavera šampooni, mis peaks olema täiesti öko. Ma tunnen, kuidas sellega pestes mu juuksed mulle naeratavad. Ja püsivad kauem puhtad. Awesome choice whatsoever.
Uuhuhuu, ei taha laupäeva hommikul tööle minna... Aga peab. Küsisin endale nädalas ühe vaba päeva ja mulle lubati asendaja otsida, aga sellega läheb arvatavasti aega. Kuidas eelmine koristaja oli nõus iga päev tööl käima?? Kummaline...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar