kolmapäev, 20. oktoober 2010

Vsjo neizmenno v porjadke

Magasin rahulikult üheteistkümneni. See ei ole kohe üldse minu moodi. Aga vihmase ilmaga mu keha mõtleb, et on veel öö. Hommikuprogrammi magasin maha! Ma tunnen lausa füüsiliselt, et on raske voodis edasi lebotada, kui tean, et mu Programm käib (täna siiski suutsin). See oleks nagu mu töö või midagi. Teised inimesed lähevad hommikul tööle või kooli, mina kuulan oma programmi. Igal lollil oma lõbu, jah?
Rubriigist Eesti nokitseb: mul on maailma kõige väiksem muusikakeskus, mis koosneb mu empekast ja kõlaritest. Ei ole kõrvaklappe praegu(funny story - nad jäid bussi kinni, literally) ja ei viitsi osta ka (jah, raha pole), aga patareid on ju vaja ära kulutada. Mul on tõsiselt naljakas muusika seal: Korn kõrvuti JoJoga. Avril Lavigne ja Evanescence. See on selline naljakalt dramaatiline bänd. Võib-olla ma olengi täna dramaatiline. Muse on suurepärane. Umbes aasta tagasi kuulsin nende viimast plaati esimest korda ja olin vaimustatud. I will never stop loving Undisclosed desires.
Toas on peaaegu talutav temperatuur, kuigi radikad ainult leiged. Saab isegi seelikut kanda.
Nüüd hakkas siiski külm. See tuleb mu jäisest südamest. Ja selle vastu pole küll midagi teha.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar