esmaspäev, 4. oktoober 2010

Karu

Olen üle terve näo arbuusine.
Iga kord, kui mulle Üliõpilaskülast teade saadetakse, käib südamest jõnks läbi, sest ma mõtlen, et see on väljaviskamisteade. Aga nad tahavad ainult meelde tuletada, et inimesed oma prügi välja viiks või muud sellist. Aga mis sellest, et ma tegelikult ülikoolis ei käi, siin elab kindlasti terve ports (kimp) selliseid inimesi. Neil on kass ja elukaaslane ja nad teevad köögis pärissööki nagu hautis ja kotletid. Nii et jätke mind rahule, tõprad!!! LEAVE BRITNEY ALONE!
Geez.
 
Kuulsin telekast Tantsud tähtedega reklaami, mõtlesin, et hmm, see algab järgmine nädal, ja sain aru, et olen totaalselt vanaks jäänud. Seda ei saa enam tagasi pöörata. Getting excited about a tv-show? See on esimene märk. Ma juba ootan, kuidas Nastja teistel sammud segi nõiub.

Ma olen täna nii tubli ja üldse mõnus.
Veider lõpulause, mis? Aga keegi ei küsinud sinult!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar