neljapäev, 30. september 2010

16115

Mind kummitab "Bezuhovi Päär", mida ainult Liis teab. Superlaul! Tasub ikka luua selliseid ajatuid meloodiaid.
Nägin terve öö košmaare, oma kümme tükki, ja pärast igaühte ärkasin üles, et und täpselt mäletada. See tuli vist sellest, et õhtul kõhu liiga täis sõin. Ma olen kuulnud, et see tekitab halbu unenägusid. Poleks vist pidanud tervet pakki krõp suurt hulka tervislikku kraami korraga ära sööma.

Kanada Supermodell käib (lihtsalt käib, ma ei vaata seda!) ja kõik need tšikid näevad kuidagi anorektilised ja... ma ei tea, nõrgad välja. Ei jaga eriti matsu.
Õhtul tudengimöll, peab töölt ära küsima. Seal pidi mingi Inna esinema (mitte 
tööl!) aga jättis ära. Lena vist ei teagi seda, ta oli selle Inna pärast väga elevil ja muudkui korrutas piletiraha kohta:"See ei ole ju palju INNA eest!", kuni ma lõpuks otsustasin, et inna ei ole mingi venekeelne sõna, ja küsisin, kes kurat see veel on. Ta pidi šoki saama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar