kolmapäev, 8. september 2010

Teenage dream

Vaatan vanu pilte ja muutun kurvaks. Selles on süüdi nii Helen kui Katy Perry "Teenage Dream", mis on minu jaoks kuradi kurb laul. Ma ei tea.
Nii hea, et ma olin kunagi klõpsinud pilte mingist... riiulist näiteks. Nüüd ma näen, et lugesin aasta tagasi mingit haledat noortekat (siiamaani loen neid) ja matemaatilise analüüsi õpikut. Oh, mitte see vana jama jälle. Iga päev näen linna peal vanu kursakaid ja tean, et keegi vähemalt teeb hetkel midagi kasulikku oma eluga. 
Oh jah.
"Anna Kareninat" vaatasin just ka. Ilma tõlketa. Sain tegelikult midagi aru ka, juhuuu!
Aga et tuju jälle heaks teha, peab juutuubi minema (RayWilliamJohnson) - ma olen selle nädalaga, mil arvuti töötab, uuesti täielikuks juutuubisõltlaseks saanud. Tore.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar