kolmapäev, 22. september 2010

Vsjo v porjadke

Ma vaatasin eelmisel nädalal Sandra Bullocki "All about Steve'i" ära. Miks? Sest ma olen masohhist. Peamine põhjus, miks ta selle eest Kuldvaarika sai, oli vist ta juuksed. Kuigi näitlemine ka siiski. Kuidas ta seda tegi? Ta on ju muidu nii awesome. Veider. 
Käisin täna lõunakas oma cv-dega... ja ei teinud nendega midagi. Tubli töö, kartul. Tõesti nagu.
Nad on pannud ühika uksele sellise laheda sildi, mis teatab, et ehitus ei valmi hetkega, ning palub olla kannatlik. Keegi on vist adminni juures lõugamas käinud. Ma ka ei teadnud siia kolides, et NII lõbus saab olema elada. Mis, kas te ehitate? Ma ei kuulnudki üle kõige selle puurimise, kolina ja keevitamise, mis suvel juba kella seitsmest lahti läks. Mis? Kas see ongi- 
Jää vait. Sa rikud nalja ära.

Ja keegi on oma oboe ära kaotanud. Kuidas see juhtus? Haha. Tiina arvas, et keegi pigem varastas; sel juhul ma ütleksin kaotajale, et otsi tingimata oma naabrite toad läbi. Get it? Sest neil on kõrini su-
Jääääää vaaaaaait.
Vaatasin just Stylista kordust, ja see oli üleni täis pikitud kõige mõnusamat bitšimist. Produtsent on Tyra Banks, mis selgitab nii mõndagi. Ta on kindlasti teeninud terve varanduse nende tõsielusarjadega, mille ainus point on inimestele bitšimist näidata. Tuletab mulle meelde, et esmaspäeval sõitsin linna bussiga, mis vedas tervet koormat pisikesi nunnusid lapsi. Või kas ikka tõesti nunnusid? Ooo ei. Nad nimetasid üksteist kärnkonnaks ja milleks iganes. Košmaar! Võib-olla see tüdruk, keda nad pilkasid, ei saagi kunagi aru, et ta on neist tegelikult kõige ilusam. (Tegelt ka oli.) Täielik košmaar, tõesti.

Hakkan nüüd geograafiat õppima (kirjutasin alguses geigraafiat!!HAAA). Kui oled kõige õnnetumal kombel juba gümnaasiumi lõpetanud ja võid nii ükskordühest kui geograafiast ainult und näha, siis pea! kõik ei ole veel kadunud. Trüki google'isse 'geography game' ja su ees avanevad võimalused, millest sa poleks iial unistanudki! Mmmmmmmmmmmmmmmm......

Ja veel, iga kord, kui vaatan ülalt menüüst sõna Fail, siis loen automaatselt feil. Miks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar