kolmapäev, 1. september 2010

The List

Mul on nimekiri. Must nimekiri. Ja seal olete te kõik sees.
Tegelt mul on nimekiri asjadest, mida ma sel aastal teha tahan. Noh nagu näiteks venkarit õppida ja hommikuti jooksmas käia. Hahaa, ma oleks täna peaaegu läinud. Peaaegu, aga mitte päris. Kuna on ilus ilm ja puha (algul üllatusin, siis tuli meelde, et on esimene koolipäev. Siis on absoluutselt alati ilus ilm), siis mul oli vähemalt tahtmine. Aga hoopis tantsisin toas Robbie Williamsi järgi. Do-o-o-o-o you mind if I-i-i-i-i-i-i I touch you? OH YEAH!!!! Ma tantsisin seda kodus oma kassile, et ta pead liigutaks ja hüpnotiseeruks, aga Püür-Päär lihtsalt vaatas mind laisalt ja mõtles: "Oh GOD!" Nagu see pirn Annoying Orange'is.
Ah jaa, hüpnoos. Niisiis ma lugesin suvel raamatukogus midagi hüpnoosist ja seal õpetati enesehüpnoosi tegema. Näiteks lamad õhtul voodis ja mõtled: mu jalad muutuvad raskeks, nad lähevad järjest raskemaks ja unisemaks, suur varvas on juba täitsa unine... ja nii edasi, loodetavasti ei saa nii gangreeni, aga langed transsi. Ma proovisin seda paar korda, üldiselt olen õhtul voodis liiga unine, et ennast veel unisemaks mõelda, aga põhimõtteliselt huvitav tunne oli küll. Või ma kujutasin seda ette, aga vahet pole, sest sa PEADKI seda asja ette kujutama. Ja siis see transs peaks sind kuidagi, hm, aitama. Nagu suitsetamist maha jätta või midagi. Ma ei mäleta, mida mina tahtsin saavutada. God damn it, ära joonud.
Ma olen lihtsalt liiga täiuslik, et veel midagi saavutada.
Just.
Aga mis hüpnoos siia puutub? Ei puutu üldse, ma rääkisin hoopis sellest nimekirjast. Ma arvan, et kõik on kuulnud The Saladusest, mille point on selles, et peab kõike, mida elus tahad - raha, edu, armastust - ette kujutama ja siis selle pärast muretsemise lõpetama ja Universum saadab selle sulle. Ma ei tea, minul on tavaliselt nii olnud, et kui midagi ette kujutan ja millegi pärast ette rõõmustan, läheb see täpselt VASTUPIDI. Elus ei ole nii, et saad, mida tahad. Mitte minu maailmas!
Aga võib-olla on? Igal juhul proovida ei teeks paha, eks ju? Niisiis ma tegin selle nimekirja ja vahepeal teen iga päeva kohta eraldi ka, et ma vähemalt midagi teeks, mitte ei istuks kuni tööleminekuni kodus. Ja raha kohta kästi Saladuses mõelda, et sul totally on seda. Ja muretseda ei tohi mitte iial. Kuulsid? Lõpeta kohe!! Iga kord, kui midagi ostad, tuleb mõelda: "Jee, ma saan seda endale lubada!" Ja varsti saadki seda endale lubada.
Ma ei tea nüüd, aga vähemalt mõelda on nii tegelikult ka päris hea. Ma teen seda iga päev ja kuradi rikas tunne on.
Tšekkan pangakontot.
OH JESUS F***ING CHRIST!!!! PORQUE???????
Ei ei, kõik on hästi.
Osutus, et Tiina sees elab inner it-pro, nii et ta sebis meile täpitähed tagasi. Ootšen harašoo. Jeap, venkar päris läheb.
Uou, mulle meeldib teisi keeli kaldkirja panna. Makes me feel like a pro. Pro in...awesomeness.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar