teisipäev, 9. august 2022

Unetreening

Õnneks nii, kui paar päeva üritasime pudelitoitu lapsele pakkuda, aga ta vahepeal siiski paar korda rinda sai, et mu büst ei lõhkeks, lõpetas Kaur ka hammustamise ära. Tundub, et kui seal on nii palju piima, siis tal on tegemist küllaga, et kõike sisse ahmida, ja näksamine ei tule meelde. Seega kui see meeldiv trend jätkub, annan ikka ilusti rinda edasi.

Täna hommikul Kaur juba ootas piima, mina aga ootasin, millal pudelisse valmis tehtud gemüüse natuke jahtub. Lapsuke nuttis, mina nagu lollakas sahmisin seal pudeliga. Eks see kõik tuleks käppa, kui oleksin harjunud pudelit korrapäraselt andma, aga see oli alles teine-kolmas kord, kui olen elus andnud. Hakkaks õigel ajal vett valmistama/soojendama/jahutama, nii et lapse söögiajaks oleks kõik valmis. Aga täna igatahes oli suur stseen ja endal oli imelik tunne, et rind piima täis, aga pisike peab ootama ja kurtma, kuni ma mingit möksi valmistan.

Ja siis see piim sai talle vist siiski liialt kuum, sest ta natuke jõi ja hakkas nutma, nii et saatsin kõik kuradile ja võtsin oma pisikese taas rinnale.

Seal ta sööb kuidagi mõõdetumalt ja omas tempos ka, samas kui pudelit ise reguleerida ei saa, sööb suure koguse kohe ära ning hiljem tuleb osa välja, mida rinnapiimaga pole ammu enam juhtunud.

Pöidlad pihku, et emmet enam ei näksata siis!


Üritasime veidi unetreeningut lapsele teha, st öösel tema ärgates üritame teda rahustada muudel viisidel kui toiduga. Muidu võtab endale harjumuseks öösiti söömise ja jääbki nii. Muidu ta siin sõi vahepeal 1-2x öö jooksul, mis mind eriti ei häirinud. Kiiresti söönuks ja tagasi tuttu ning mina ise uinun ka alati uuesti kiirelt. Aga nüüd vist seoses hammaste tulekuga viimastel öödel ta hakanud ärkama iga kahe tunni takka. See on selgelt liig. Eriti kui muidu ammu olnud vähe ärkav öösiti rahulik beebi, siis see on regress, ning õpitud käitumine. Vaja see murda. Seitsmekuuselt tegelikult lapsed võiks juba vaikselt hakata terve öö läbi magama, kordagi ärkamata.

Eile öösel siis mees kamandas mind sissepoole magama ja ise läks välja, beebi voodi poole, et lapsega öösel mässata. Esimene kord ärkamisel laps vist uinuski lihtsalt luti pakkumise peale. Teine kord ma ärkasin ise ja mul oli pluus rinnapiimast märg, nii et muud ei jäänud üle kui teda toita. Laps oli rahul ja uinus kiirelt. Varsti, kui uuesti ärkas, ta enam süüa ei saanud ja hakkas kurtma. Mees tõstis ta meie voodisse meie vahele, kus laps hakkas roomama, mind juustest sikutama ja püüdis minu najale ronida.

"Miks ta just mind kiusab," naersin ma.

"Sest sinul on rinnad!"

Mina ise uinusin vist enne last, igatahes jäi tema ka lõpuks meie vahele. Mees mässas temaga veel korduvalt ning korra murdus ja pakkus pudelit. Mina magasin sel öösel päris hästi :D Kahjuks küll eriti lapsega ei aidanud, sest ma olin nii unine... Magasin täitsa maha osa möllu.

Hommikul siis ohtralt kiitsin superissit. Laps sõi siis eile kaks korda, mida on siiski vähem kui siin eelnevatel öödel, nii et natuke skoor siiski. Ja ta ei karjunud väga metsikult, rohkem kurtis niisama. Arvan, et kui seda jätkame, on edu oodata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar