kolmapäev, 17. august 2022

Kaval Kaur

Lasime Kauril võrevoodi allapoole, kuna ta pea hakkas juba liiga voodi ääre poole kerkima. Nüüd on tal oma koobas, kust välja kukkumise ohtu enam pole, aga kus on hea kätega ümbritsevaid asju roobitseda. Äsja lugesin talle unejutuks "Montessori beebit" (et oleks mul ka huvitav ja kasulik) ning tema sel ajal käega võrede vahelt püüdis raamatut kätte saada.

Kohe, kui ta sinna allapoole tõsteti ja tal esimene uinak oli, leidsin ta kaisust ühe oma järjehoidja. "Kust sa selle said?" küsisin, aga Kaur vaikis salapäraselt. Oli mu öökapi pealt, mis tema ja meie voodi vahel, kuidagi raamatu keskelt kätte saanud. Ilmselt jahtis tervet raamatut, aga võrede vahelt suutis voodisse sikutada vaid järjehoidja.

Teine kord oli ta jube kavala näoga, kui läksin piiluma, kas ta juba magab, öökapi pealt oli aga maha lükatud mu veepudel.

Selge pilt, asjad tuleb väikeste käekeste haardeulatusest välja tõsta.

Kaur praeguste soojade ilmadega higistab päris palju, vaeseke. Ega tal palju vastu pole vaja pidada, varsti koputab ukse taga sügis oma kargemate ilmadega. Aga iga kord uinakust võttes on tal pea märg. Äsja jäi ta väga kiiresti oma ööunne, ilma kordagi häält tegemata. Kui piiluma läksin, oli ta kaisukaru risti tal peal. Võtsin selle õrnalt ära, et see tal olemist veel palavamaks ei teeks.

Kui öösel, mil ainus toitmiskord oli juba tehtud, aga laps paari tunni pärast taas ärkas, ta issi kaissu viskasin, nõudis issi lapsele veega lutipudelit voodisse. Jootis sooja pisikest jahutava veega ning see jäi issi kaisus kohe jälle magama. Mina läksin diivanile, sest seal oli kaks korda lahedam õhk ning lisaks see väike on jube laiutaja. Mina, laps kaisus, mingil juhul magada ei saa.

Mees on praegu sõbraga väljas ning mina naudin vaba õhtut. Kirjutan selle ära ja hakkan Netflixis möllama. Ainult et jube kartulikrõpsude isu on. Ma olin nii lähedal, et neid endale koju tellima hakata, tõmbasin lausa Bolt Foodi äpi, aga seal on miinimumtellimus 12 eur, nii et jätsin plaani katki. Pean siis hakkama saama mingi tervisliku variandiga, nagu näkileivad avokaadomöksiga. Aga ma tahaks krõpse!

Ja homme lähen mina välja, Mikoga kinno. Ekspressist on vahel kasu ka - seal arvustati Jordan Peele'i uut filmi "Nope", mis oli mul juba ammu silmapiiril. Ma ei teadnudki, et see juba väljas, aga ma kindlasti tahan seda näha. Raudselt on see superhea!

Woohooo!

Ühesõnaga, elu on kuum ja ilus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar