neljapäev, 12. november 2015

Skoor

Ma olin väga kahtleval seisukohal, kas saan täna hommikul kell kuus üles, et enne tööd ujumas käia. Ja sain! Täiesti uskumatu. 

Ujula on hommikul lahti ainult poole seitsmest poole kaheksani, sest siis hakkavad seal koolilastel tunnid, nii et polnud võimalust vahetult enne tööd minna. Ja ma olin tõesti uhke, kui peale kuut pimedas linnas ujula poole kappasin. Mitte ühte hinge ei olnud näha, ainult surnuaias põlesid mõned küünlad, mis mõjus eriti kummituslikult. Kes need süütas ja millal? mõtlesin sammu lisades.

Tahtsin ujula piletimüüjale ulatada kaks viiskümmend nagu tavaliselt, aga ta ütles, et hommikuti on hind ainult viiskümmend senti.
"Väga soodne!" kiitis naine. "Ainult nendele, kes viitsivad end nii vara kodunt välja ajada."
Ma arvan, et nad püüavad sellega natuke hajutada ujula täituvust õhtul kuue paiku, mil mõnikord on liiga palju inimesi, et mugavasti ujuda saaks, eriti kui oled aeglane nagu mina ja kiirematel jalus. Hommikul oli tõesti vähem rahvast ja mõnusam. Ning koju jalutades eriti mõnus ja värske tunne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar