pühapäev, 3. august 2014

Hääletamine ON ohtlik

Pean toitumispäevikut, sest osalen ühel uuringul, kuhu meid kunagi juba põhikoolis saadeti. See on iga paari aasta järel uuesti ja ma olen alati jätkanud osalemist, sest nii saan tasuta tagasisidet oma tervise kohta. Nad ütleksid mulle, kui avastaksid, et olen suremas, eks ju? Ja muidu ma ei saakski teada.

Seoses sellega pean paaril päeval pidama toitumispäevikut. Väga üksikasjalikku. Iga toidu kohta peab märkima, mida ma sinna sisse panin ja kui palju. Just lõpetasin hommikusöögi ülesmärkimise, ja üle poole tänasele määratud ruumist on juba täis. Oh well... Ma pean sinna mingi lisalehe vahele torkama.

Reedel, kui ma linna hääletasin, läks mul mingi pool tundi aega, enne kui auto peale sain, ja ma sain tee ääres veel mesilaselt nõelata. Väikesed tiivulised tõprad. Saatsin kõigile kurbi sõnumeid, et nad mulle kaasa tunneks, mis pole üldse lapsik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar