neljapäev, 19. juuni 2014

Vaatasime mängu ja ma ütlesin: "Nii põnev, et vaata või söömata."
Samal hetkel tuli mulle meelde, et ma just lõpetasin värskete kartulite söömise. Sama tuli meelde ka emale, kes mõnitavalt naerma hakkas. "On sul kõik ikka korras? Sa pole juba kümme minutit söönud. Ega sul nõrkust peal ei ole?"
Haa-di-ha-ha.

Hommikul ärkasin üles, kõik kohad valutamas. Kas ma sain öösel peksa või? Mis minuga juhtus??
Jillian Michaelsi brutaalset trennivideo juhtus. Ma jõuan taaskord järeldusele, et olen väga kehvas füüsilises vormis, sest ma ei jõudnud seda isegi lõpuni teha. Täielik nats! Tehku ise oma harjutusi...

Laupäeval käisime Narvas. Esimest korda elus sattusin sinna kanti. Narva kolledž oli väga-väga ilus, äsja ehitatud ja kaasaegne. Allkorrusel keldris on kunstinäitus, mida igaüks võib vaatama minna. Nad lausa julgustavad võõraste küllatulekut. Ja seal on kott-toolid ja ilus vaade ülevalt ning auditooriumid on kõige ilusamad. Seal juba kuulaks midagi.
Narva kindluses sai piletiga kaasa ka võlts-vanaaegse mündi ja selle eest võis kindluseõues midagi osta. Ma leidsin pisikese kaelakee.

 
Siis läksime Kuremäe kloostrisse. Seest oli väga ilus, aga need nunnad mõjusid natuke õõvastavalt. Nad lehvisid ringi ja süütasid küünlaid ja suudlesid pühapilte. Ma läksin päris kiiresti välja ja vaatasin hoopis aeda kloostri ümber, mis oli väga kena.

Pühapäeval käisime isal Põltsamaal külas. Põltsamaa juures oli kõige parem asi roosipõõsas. 




Roosipõõsaga lugu lõpebki, sest ma saan molli, kui kohe ema netti ei lase.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar