kolmapäev, 4. juuni 2014

Miljon moodust läänes kärvata

Mul oli tohutult mõnus päev. Õhk oli nii mahe, mingi puu õied lendasid igal pool õhus - vist paplite omad. Käisin kinos vaatamas vesternkomöödiat "Miljon moodust läänes kärvata" - "A Million Ways to Die in the West". Okei, see oli ülinaljakas. Te peate minema seda vaatama. Terve saal ikka itsitas ühe või teise koha peal, mina kõige rohkem. Ma ei saa, mul ongi selline labane huumorimeel nagu ses filmis. Nägin kah lõpuks Seth MacFarlane'i ära, kes ise filmi produtseeris, peaosa mängis ja režissöör oli. Hea töö, Seth. Tõega. Eriline pärl oli Neil Patrick Harris, kes püstoliduelliga nõustudes HIMYM stiilis "Challenge accepted!" pröökas ja igapidi edukalt veidrikust vuntsihooldusvahendite kaupluse omanikku kehastas. Labase tualetihuumori ja kõiksuguste naljakate surmajuhtumite - duh, vaata pealkirja - vahele mahtus palju pisirolle kuulsustelt. Lõputiitrites võis näha Jamie Foxxi Djangona kedagi maha kõmmutamas, ühes kuuris putitas Doc "Tagasi tulevikust" oma DeLoreani, lambist lasti ühes stseenis maha Ryan Reynolds.
Igapidi õnnestunud.

Lisaks on sügisel oodata "Shopaholicu" sarja uut raamatut, wohoooooooooooooo! Ja jalgpalli MM-ist ma ei hakka üldse rääkimagi. Ramos, Ramos, Ramos, Ramos, Raamos, Raaaaaaaamos!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar