neljapäev, 19. juuni 2014

Nuuks...

Sellega kadus ka meie viimane lootus. Langetame pea leinaseisakus. Kurb küll, et Hispaania edasi ei pääsenud. Mirjam kirjutas mulle ja väljendas seda nii hästi: kahju, et parim (ja parima väljanägemisega) meeskond nii ruttu välja langes.
Lisaks ütles ta, et on ülejäänud turniiri kindlasti "selle oranži Hollandi" vastu, mis on täpselt minu mõte. Ma olen Hollandi peale nii vihane ning olin eile Hollandi-Austraalia mängus ka nende vastu. Mis värv see oranž üldse on? Juustuõgijad.

Objektiivselt võttes ei saa öelda, et keegi Hispile liiga oleks teinud, sest nad tõesti ei mänginud hästi. Nii kui keegi vastaste väravale lähenes, jäi ta palliga sinna jokutama või söötis edasi, selle asemel et üks korralik pealelöök teha. Noh, aastad pole vennad. Aga Ramos, ma armastan sind ikka.
Nüüd ma olen vist Portugali poolt, ja võib-olla Saksamaa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar