kolmapäev, 4. detsember 2013

Mina näiteks telepaatiat ei usu, aga täna juhtus mul ikka eriti imelik kokkusattumus. Nimelt polnud Erica mulle juba kuu aega vastu kirjutanud ja täna kirjutasin talle ise uuesti. Nii kui kirja ära olin saatnud, selsamal sekundil tuli temalt kiri. Postkast näitab muide reaalajas, kui sulle uus kiri tuleb, selleks ei pea ise lehte värskendama. Seega pidime me vajutama "saada" täpselt samal hetkel.

Buuuuuuuuuuuuu. 

Muidu aga olen nii keskkonnasäästlik, et kui lumehelvestega aknaid kaunistan, on helbed ka eelmise aasta omad. Ema väidab end nende juures ära tundvat Mirjami käekirja, aga minu meelest pole sel üldse mingit tähtsust... sellise professionaalsuse kõrval, millega mina need aknale kleepisin. Milline silmamõõt!


Talvisel ajal on tähtis hoida oma kass soojas...

...ja ilusas

2 kommentaari: