esmaspäev, 23. detsember 2013

Tüli majas

Mila toa seintel on kleepsud. Printsesside, tähtede ja südame kujuga. Tema näitab mulle ette ja mina kordan, mis miski on. "Heart!" ütlen ette. "Arse!" kordab ta. 
Ma sain sellised naerukrambid ja iga kord tegi ta seda uuesti, minuga kaasa kilgates, mõistmata, mis nii naljakas on.

Vaatasime just kõik koos mingit kohtingusaadet ja sõime mäkki (minu puhul ainult jäätist). C õde oli mäkis käinud ja kraami toonud, aga üks kott oli puudu, ja siis nad läksid kõik tülli ja karjusid üksteise peale ja P pühkis uksest välja ega tulnudki enam tagasi. Vaatasime kolmekesi. Minu jaoks olid prantsuse supakad all. Nendega saan enam-vähem kõigest aru, aga tavalisest kõnest küll mitte.

Homme on jõululaupäev! Mul tuleb pikk päev tööd, aga õhtul peaks olema kogu pere ja kõigi sugulastega suur õhtusöök all pagariäris. Whiiiii. Palavad tervitused mu oma perele, kes on koju kogunenud. Kallid :) 

Ma lähen nüüd ja vaatan Kill Billi teise osa ära. Mul on viimasel ajal jälle selline fiksatsioon Tarantinoga. Inglourious Basterds on maailma parim film! Kümme punkti kümnest. Ma armastan, armastan, armastan seda. See mees on geenius.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar