esmaspäev, 1. juuli 2013

Pühapäeva õhtu


Broneerisin äsja endale kulleri, kes natuke pagasit peale korjab ja Eesti poole teele saadab. Pole mõtet ise lennates oma asju kaasa tarida ja selle eest sealjuures rohkem maksta. Aga lehel räägitakse Eesti kohta nii:

Estonia is divided into 8 regions:
Ugandi, Mohu, Sakala, Virumaa, Revala, Jarvamaa, Laanemaa, Saaremaa.

Hahahaaa, hea, et ma ka teada sain. Mis teil seal vahepeal juhtunud on? 

Milllllline päev. Suvi! Suvisuvisuvi! Olen jälle natuke põlenud ja väga õnnelik. Minu viimane pühapäev Londonis oli lihtsalt täiuslik. Minu London... ma hakkan sinu järele igatsema. Aga nädala pärast olen juba kodus. Kodu järgi olen samuti väga igatsenud. 

Hispaania-Brasiilia mäng hakkab kohe! Ramos!! Whiiiiiiiiiiiiii. Hispaania-Itaalia poolfinaali magasin maha ja olin enda peale vihane. 
B mõtles natuke, kui talle eelolevast mängust rääkisin, ja küsis: "Kas meie kui inglased peaksime Hispaania poolt olema, et nagu Euroopa?"
"Just!" ütlesin ma särades. "Justnimelt. Brasiilia saab mulda trambitud."
Kuigi B muidugi juba tudub praeguseks. Ma ei teadnud, et mäng nii hilja saab olema. Tegelikult on mul veel vedanud: Eestis algab see kell üks. Haa! 
Et siinset peret mitte üles ajada, vaatan kõrvaklappidega ETV pealt. Ja karjun mõttes.

Nii Casillas, Ramos kui Torres vaatasid praegu hümnide laulmise ajal nii ülla näoga taevasse, et anna otsad.

Minn lubas skaibis lõuga anda, et teda Muhviks nimetasin. "Iga vend ka ei kobise," ütles ta tähendusrikkalt. 

2 kommentaari:

  1. Me isegi ei rääkinud muhvindusest, kingpool selline :P

    VastaKustuta
  2. Muhv Muhviks, aga Hispaania sai haledalt peksa :(

    VastaKustuta