neljapäev, 25. oktoober 2012


Lugesin just ühe veebilehe päist: ABOUT US     OFFERS       FAGS
Fags?? Aga tegelikult oli FAQS, loomulikult. Ainult mina mõtlen alati vasakule. 
Sõitsin bussiga ühest poest mööda ja lugesin: HOE REPAIR. Enne kui S bussiakna varjust nähtavale ilmus, jõudsin juba hea suutäie naerda.

Viimast ei mõelnud ma ise välja. Silt poe ees kuulutas trükitähtedega:

BOOBS!

Ja väiksemalt selle all: Now that we've got your attention, step in and buy some stuff!
Tegu oli mingi suvalise nipsasjakese poega. Inimesed minu ees naersid ja astusid sisse ning ma tundsin ka tugevat soovi astuda, sest see reklaam oli liiga geniaalne. 



Muul teemal: mul oli just vaba õhtupoolik, sest kui ema poisi jalgpallitrenni viis, võttis ta ka tüdruku kaasa. Selle asemel et midagi mõnusat teha, vaatasin ma telekat. Telekat! Kurat. Kuradi miljon Sky kanalit.
Saagige pekki.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar