laupäev, 4. märts 2017

Miau

Leidsin ükspäev postkastist postkaardi Marililt Austriast. Postkaardil oli üks Picasso pilt, sest Marili oli käinud Picasso näitusel.


Nii armas oli sellist postkaarti saada. Tervitus kaugelt Lõunast :D

Mul oli tööl just kolm nii kiiret päeva, et olen ausalt terve tänase maha maganud. Just tõusin kell kuus õhtul oma teisest uinakust, kui isa helistas ja reipalt teatas, et pool kaheksa algab Eesti Laulu finaal. Ma oleksin selle muidu surmkindlalt maha maganud, sest olin nii kindel, et see algab pool kümme. Vedas.

Unes nägin aga, et ma olen Londonis. See on ühelt poolt unistus ja teiselt poolt lihtsalt tulevik, sest Mirjam ostis meile kõigile lihavõteteks lennupiletid Londonisse. Ma olen nii õnnelik. Ma ei suuda ära oodata. Ma ei tea, mis värk mul selle linnaga on, aga iga kord, kui ma seal olen, olen ma maailma kõige õnnelikum. 

Ma ei suuda juba ära oodata, et ma seisan Londoni tänavatel ja hingan Londoni õhku ja olen jälle õnnelik. Aprilliks on seal kindlasti juba ilus ja soe ka.


Aga ma litin nüüd teleka ERR-i otseülekande käima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar