kolmapäev, 16. märts 2016

*

"Lahkulööja" sarja kolmas film oli üsna nagu teine film. Esimene oli kõige parem. Mul vist iga filmi vaadates mõlgub peas kõige enam see mõte, kui hea väljanägemisega kõik inimesed seal on. Trisil (Shailene Woodley) on täiuslik keha. Ta oli esimese osa algul hull nõrguke, aga nüüd on selline amatsoon, et anna olla. Tormab ringi pükskostüümides ja annab kõigile tappa. Lühikesed juuksed sobivad talle ka.

Igatahes seal oli kohe filmi algul üks selline stseen, kus kamp noori teeb oma linnast vehkat ja ronib üle müüri. Ja kõik need noored näevad välja täiuslikud:


Ma ei suutnud üldse lool järge hoida, vaid mõtlesin ainult nende välimusele.

Kuna Mariliga oleme kinosõbrad, siis lähme täna Cinamoni Yzzyle - odavad piletid! Jeeei. Ja õhtul lähen Puhja ema ja pisikese Päärlase juurde. Kuulsin kuulujutte, et Päärlane on vahepeal veel kaks korda karvasemaks ja poolteist korda armsamaks muutunud. Ema rääkis uhkusega, kuidas tal käisid nädalavahetusel sõbrannad külas ning üks neist Pääri paitada üritas, mille peale Päär valjult susises. Ta laseb ennast üldse puutudagi ainult neljal inimesel maailmas: minu emal, mul ja mu õdedel.

Hakklihakastme eri ka - sest igas blogipostituses peab olema hakklihakastmepunkt: kirjutasime Natiga raamatusse esmaspäevase päeva peale suurelt: 
Kell 17:15: *** koolitus: hakklihakastme valmistamise põhipunktid + serveerimine. Lauas nr 6. Kohtade arv piiratud, eelregistreerimine 13. märtsini.

Nati kirjutas veel juurde:
Kui aega jääb, teeb juttu ka värskest kartulist.

Ise naersime jälle hüsteeriliselt. 
Ainus, kes seda lugenud polnud, oli *** ise, sest ta pole vahepeal tööl olnud. Ja vaata imet, esmaspäeval olin mina leti taga, kui kell 17:05 lonkis sisse *** ja nõudis ühte õlut. Täpselt kümme minutit enne oma koolituse algust! Ta nagu oleks teadnud.
Insta ei saanud ta aru, miks me kõik naerma purskasime. Mainis vaid, et oli just ühes teises kohvikus päevapraadi söömas käinud, ja tunnistas häbelikult, et selleks oli olnud... hakklihakaste.

M.O.T.T.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar