neljapäev, 6. november 2014

Saatsin emakese tööle ja ise istun siin, pleedi sisse mähitud, joon teed, söön melonit ja banaani ning vaatan Youtube'i videosid. Mingi karvane tegelane muudkui tuleb ja puksib peaga ning püüab läpakat mu sülest maha lükata, et ise sinna mahtuda. Sa ei mahu siia!
Kas ma olen ainus, kelle meelest "All About That Bass" sugugi positiivne lugu pole? Kelle meelest see on hoopis negatiivne ja peenikesi tüdrukuid alavääristav? Mis juhtuks, kui Meghan Trainor laulaks hoopis:
I'm bringing skinny back
Go ahead and tell the fat bitches that
Nah, I'm just playing


Mitte keegi ei jõuaks seda kisa ära kuulata! 


Mängisime eile emaga Yatzyt ja ta hakkas oma punktiskoori üles kirjutama. Vaatas minu pisikest skoori selle kõrval ja hakkas nii mõnitavalt naerma, kui ainult naerda sai.
"Kas ma olen sinu vanuses ka sama lapsik?" küsisin talt.
"Arvatavasti hullemgi, sest mina olin sinuvanuselt palju tõsisem," teatas ta.

Hiljem skaipisin Annie ja tema emaga ning minu ema istus ka kõrval ja teatas aeg-ajalt: "Ütle neile seda või seda!"
Annie tegi lihtsalt kaamera ees lollakaid nägusid, nii et ta ema käskis tal käituda nagu tõsine kümneaastane. Me oleme lihtsalt kõik üks kamp lapsikuid.
Nad elavad nüüd kahekesi, sest poiss läks isa juurde elama. Kuigi nad on uue au pairi võtnud.
"Ah nii," ütlesin hapu näoga, "ma näen, et mind on asendatud."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar