laupäev, 15. november 2014

No on ikka tegelane!

Kui ma veel ema juures elasin, vaatasime igal reede õhtul "Me armastame Eestit", kusjuures mina olin alati Peeter Oja ja tema Mihkel Raua võistkonna poolt ja me ärplesime rohkem, kui need tüübid saates tegid. Tõe huvides, meile mõlemale meeldivad mõlemad tüübid, aga meile meeldib ka näägelda. Küll me siis mõnitasime üksteist, kui teise võistkonnas oli mõni ebameeldiv liige või muud säärast.
Täna õhtul sain emalt sellise sõnumi, tsiteerin sõna-sõnalt:

Haa! Laku panni, minu võistkond võitis, Sinu oma tõmbas musta augu. Muidu olid ka minu omad kogu aeg ees. Kena õhtut!


2 kommentaari:

  1. Ma olen ka kogu aeg Peetri poolt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Õige valik, mu sõber! :D Kuigi mu ema arvates pead vist ka nüüd sina panni lakkuma.

      Kustuta