esmaspäev, 10. november 2014

Pretty things!

Mulle tohutult meeldib sobrada igasugustes sisustus- ja kodupoodides. Eile ja täna leidsin sealt endale nii mõnedki asjad, mida mul oli väga vaja. Praktilisematest asjadest uus dušikardin, seebialus ja pudeliavaja. Lippasin  nimelt eile õhtul oma kodupoest läbi, et paar siidrit võtta - kell kaheksa pannakse see kinni, mul pidi aga majaperemees just kell kaheksa läbi tulema. Mõtlesin, et jõuan ikka enne ära käia. Esimene, keda poodi sisse minnes nägin, oli üks meie söögikoha püsikunde, kes mind rõõmsalt teretas. Just alkoringi tehes, mõtlesin torssis näoga. Seesama klient oli minu kallal eelmisel päeval töö juures naaksunud, et mulle tuleks kiirusepiirang peale panna, sest ma liigun saalis liiga kiiresti. Ja lisaks olevat mul liiga tähtis nägu ees.
Ma vastasin, et ma olengi tähtis. "Kas te üldse teate, kellega te räägite?"
Ta vaatas mu nimesilti. "Anne-Maiga?"
Selle raundi tunnistasin kaotanuks ja läksin ruttu teise laua juurde.

Igatahes viskas minu sisse tulles poodi kohe sellise järjekorra ette, et hoia ja keela. Kõik tahtsid enne kaheksat ära jõuda ja olgem ausad, kõik tahtsid just alksi. Seisin seal siis teiste alkohoolikutega, kui tuli meelde, et mul pole isegi avajat, millega siidrit lahti teha. Küsisin korteriperemehelt, aga tal ka polnud. Käisin siis elamises ringi ja püüdsin leida midagi metallist, millega pudelit lahti saaks. Helen oli kunagi öelnud, et võtmega saab. Ma ei tea, mis võtmeid tema kasutab, aga minu omadega igatahes ei saanud. Lõpuks sain oma laua metallist jalaga kuidagimoodi triki tehtud, aga pool põrandat oli siidrit täis.

Niisiis ostsin täna endale esimese asjana pudeliavaja.

Ja meganunnud klaasialused, mis funktsioneerivad ka küünlaalustena. Mulle täiega meeldib see stiil:


Joppas ning hoopis teisest poest sain nendega kokku sobiva karbi oma teepakkide jaoks:



Ja kas need pole mitte maailma armsaimad tassid?
 

Ooh, look at me, drinking tea

Kokkuvõttes oli väga õnnestunud saagijaht.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar