neljapäev, 24. veebruar 2011

Mondschein Sonata

"Kuupaistesonaat" käib korduse peal ikka ja jälle. Mainin seda, et haritud paista.
Ootan Liisu endale külla, hakkame jäätist sööma ja filme vaatama. "Inception", jee! Ma olen seda ainult korra näinud ja nüüd on aeg kordamiseks (sest tegemist on tarkuse emaga). 
Mulle meeldib kasutada iga võimalust pidulikult riietumiseks, seega kasutan Eesti sünnipäeva ära (palju õnne, muide!). Ma ei saa aru, miks me loeme alates 1918. aastast, kui vahepeal oli nii palju aastaid okupatsiooni. Me peaks lugema alates viimasest iseseisvumisest. Minu meelest. Aga samas on täna vaba päev, nii et jeeei! (Mul ei olnud. Ühest töökohast sain vaba, teisest mitte. Aga tegin selle tasa nii, et lahkusin erakordselt vara. Minu uus rekord! Tänan, tänan. Ma mõtlen, et mul on see õigus ja isegi kohustus. Üldse. Ära nori.)


Sulatasin külmkappi, see oli naeruväärselt jääs. Nüüd sulas sealt naeruväärselt palju vett välja, umbes väikese jõe jagu. Naaber ei olnud üldse rõõmus. Aga tema asjad ei mahtunud ka enam sügavkülma, õigemini ei oleks sinna nööpnõelgi mahtunud, ainult jää. See, I did the right thing! See sügavkülm on nii pisikeväike, ja ometi leidsin sealt varjatud aardeid, millest meil aimugi polnud. Pakk lillkapsast oli seal peidus. Kas nüüd kujutate ette, kui jääs see oli?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar