laupäev, 5. veebruar 2011

Laupäevak

Sel nädalavahetusel olen ühikas ja mu riided on nunnud (kui seda võib ise öelda). Mulle meeldib seelikuid kanda, kuigi natuke jahe on praegu. Aga selle vastu tuleb vahepeal üles hüpata ja võimelda. Korterinaabril on kummaliselt palju riideid ja ta muudkui peseb neid, juba kolmandat laadungit kahe päeva jooksul, nii et mina ei saa oma pesu pesta, sest vannituba on märgi laperdavaid riideid täis. Ongi hea, sest ma ei viitsiks praegu.

Töölt tulles keerasin magama. Mulle ei meeldi päeval magada, sest see kulutab põmm! nii palju aega ära, aga olin niii unine... Homme saan õnneks kaua magada. Aga täna oli lõunauinak hea. Mulle vist sobiks lõunamaal elada ja iga päev siestat pidada. Ja tass kohvi pärast seda on mõnus.
Ma hakkan oma "Big Bang Theory"-ga juba lõpule jõudma. Mis ma nüüd teen? Tehke ruttu uusi osasid juurde!
"Glee" hakkab varsti. See on natuke hull ja natuke naljakas ja meeldib mulle, aga kunagi ei õnnestu seda telekast vaadata (ühe osa olen näinud), nii et pidin netist järgi vaatama. Aga täna õnnestub. Ma olen tulevikus käinud ja tean.


Mingid täiesti täiskasvanud mehed peavad praegu väljas lumesõda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar