reede, 18. veebruar 2011

Karupoeg Puhh

Ülemine naaber laseb mulle valjult Rammsteini. Hea maitse! Vot selliseid naabreid tuleb omada.
Kuu on selline kollane latakas, ilus nagu värske euromünt, ja teda on pool taevast täis. Eila veel vaatas ta mind kuidagi jõleda irvega, ausalt, mul oli hea tuju ja puha, aga kuu irvitas ikka päris hirmutavalt. Kui sa veel ei tea, et kuul on nägu peas, siis viimane aeg vaadata! Aga täna naeratas ta mulle muhedalt, nagu öeldes: "Lase käia, Anne-Mai! Sa saad kõigega hakkama, mida ainult üritad. Üldse oled sa üks mu lemmikinimesi sel planeedil."
Mille peale mina noogutasin tagasihoidlikult peaga: "Why, thank you, Mr Moon. Kes sulle veel meeldib? Mina ja Lady Gaga?"
Ta pahvatas põlastavalt naerma. "Tema ei ole üldse Maalt pärit, loll! Mis te pole sellest ikka veel aru saanud või?"
"Ahaa... Aga... Justin Bieber?"
"Pole temast kunagi kuulnud," vastas ta pahuralt ning pööras oma tagumise külje ette.


Igatahes. Mulle tundub, et ma hakkan seda positiivsuse asja juba käppa saama. Mõtlen, mis kõik on hea, ja olen äkki üleni energiaga laetud! Seda pulbitseb üle ääre!


2 kommentaari: