neljapäev, 17. veebruar 2011

Hilisõhtune postitus

Mul on paar teadet. Esiteks, Karmen Pedaru on ikka meeletult ilus. Nii tore, et eesti modellid kaugele jõuavad. Ta on ka niimoodi huvitavalt ilus, mitte ilmselgelt. Kes on näiteks obvious beauty? Angelina Jolie kindlasti. Mila Kunis. Kõik endised Vanilla Ninja tüdrukud ka tegelt.

Käisin Liisul külas. Ta tuba on meganunnu! Ja ilus! Nagu hea külaline ikka peab tegema, virutasin tal kapist kõige ilusama puust riidepuu ära ja viisin oma kotis kaasa. Ei noh, tal jäid mõned üle ja ma ei salli absoluutselt plastist riidepuid, need on maitsetud, nii ma siis virutan (maitsekalt) neid puidust tehtuid igalt poolt, kust saan. Huvitav, kas ema ei ole kodus mõelnud, et kuidagi väheks on neid kapis jäänud?
Ma mõtlen, et... mida iganes. Mina ei tea sellest midagi.
Kõnnin piki tänavat. Vahel laiu tänavat. Tahan midagi käekotist võtta, aga see on kangeks külmunud ja krõbiseb naljakalt. Võib-olla hoopis kähiseb oma käekoti-keeles: "Päästa mind! Pääääasta...." Kuidas jääkarud oma käekotte kannavad? Vaesed loomad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar