pühapäev, 6. veebruar 2011

Komeedi kommi sööks küll

Pidasin väga laiska pühapäeva, vääga laiska. Aga muidugi peab ka olema selliseid loivamise päevi.
Vaatan umbes esimest korda elus ETV2-e, sealt tuleb mingi filmike Bhutani riigist. See riik hakkas mulle huvi pakkuma juba siis, kui gümnaasiumis prantsuse keele õpetaja meile sellest rääkis... ükskord vist kaks tundi järjest, kui ta oli just reisilt tulnud. Mul on ka Gunnar Aarma raamat Bhutani kohta, aga seda päris läbi pole suutnud lugeda. See oli rohkem usundite kohta ka.
Muudest telekanalitest on veel ainult TV3 alles, nii et kokku kaks kanalit. Pole paha tegelikult. Või oota... on küll. Kui nad ETV ja Kanal2 ajutiselt või mitteajutiselt ära võtsid, oleksid võinud ju ka ETV2 võtta. Ma ei tea, ausalt, esimest korda vaatan seda, ja see film on ka jama.
Mainin homme adminnile, et nad selle kanali ka võtaksid.

Seal riigis pidi vist mitmemehepidamist harrastatama, kui õigesti mäletan. See kõlab väga intrigeerivalt.


Vaatasin "(500) Days of Summer"-it, täitsa meeldis. Hea oli juba ette teada, et see ei lõppe hästi, nii, et nad kokku jäävad. Muidu võiks pettumus olla. Aga näitlejad olid armsad.

Ükspäev vaatasin "Alice Imedemaal" ka, aga ei jõudnud poole pealegi. Isegi Johnny Depp ei mõjunud veenvalt, ja ometi on see üks maailma enimteeninud filme! Ma arvan, et 3D-s oleks teine tera olnud. Oleksin pidanud õigel ajal kinos ära käima... Aga nüüd on juba hilja. Kui ma just ajamasinat tolmust puhtaks ei pühi. Aga sellel saab aku varsti tühjaks, ja ma tahtsin pigem järgmise kolmapäeva Viking Loto numbreid rihtida... Hm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar