esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Toimub nii mõndagi. Kõlab Mansoni suurepärane "Eat me Drink me" plaat, mille Liis mulle, pisarad silmis, kaasa andis. Aga ikkagi andis. Tal ei jäänud muud üle: ta oli mulle teene võlgu, sest ma lubasin tal endale ilusad roosad kindad kududa. Mitte igaühel ei ole sellist võimalust.
Panen ka sel nädalal endale blogide, youtube'i ja sarjade keelu peale. Eelmine nädal oli sellest palju abi, jeei! Aga reedel vaatasin ja lugesin kõik tagantjärele üle ning see võttis terve kuradi päeva! Ma mõtlen, et jeizuz nagu!

Kõndisin ühe vanapaari taga ning meid püüdis tappa mingi möödakõndiv koer. Ma tegelt kardan koeri ja suht tihti juhtub ka, et kõnnin mingist majast mööda ning rauhhrauhkrauhh! hüppab kuskilt välja majavalvur ning ehmatab mu poolsurnuks ja ma hüppan nagu püssist lastult. Kõrvalt võib väga naljakas vaadata olla.
Igal juhul seda koera suutis ta peremees taltsutada ja siis mu ees kõndinud vana naine ütles oma mehele, et issand jumal, õnneks huvitas koera see noor neiu palju enam kui mina, mis on ka arusaadav.
Ahaa, mõtlesin ma hämmeldunult. Kas on siis nii ilmselge, et mul on kott narkootikume täis?




Sheltie - peaaegu nagu kolli, aga sööb vähem. Vali sheltie juba täna!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar