esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Jäätis

Mu uus talvemantel on roosa ja hallikirju ja nunnu. Ehkki naabril siin on samasugune, ainult teist värvi mantel. Mulle tundus, et ta vaatas mind laupäeval kuidagi mürgiselt. Miks küll?

Mõtlesin täna veekeskuses ära käia. Siis ei viitsinud, sest oleksin pidanud enne 3 seal olema, et odavamalt saada, ja see oli meeletult vara! Järgmiseks mõtlesin, et teen kaltsuka- ja raamatukogutuuri. Aga Big Bang Theory oli liiga naljakas, nii et ma ei jõudnud mitte kuhugi ja jäin lisaks veel tööle ka hiljaks.


Laupäeval, kui Minni sünnipäeva pidasime (meil on kõik pühad nagu kobaras koos), mainisin, et sõin reede õhtul kaks pakki krõpse (tegelt lõpetasin laupäeva hommikul) ja nemad ütlesid, et nemad sõid ka. Selle 2x150g paki, mida saab ETK poodidest. Naljakas. Mu pere sõi sama koguse ära kolmekesi, mis mina üksi. Ma olen ikka tšempion. Miski ütleb mulle, et ees ootab suur tulevik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar