neljapäev, 20. jaanuar 2011

Hei, köha mul praegu ei ole. Aga  see nohu arvatavasti tapab mu. Kuna praegu on paljud mingi viirus maha tõmmanud, siis otsustasin trendi järgida ja natuke haige olla. Tööl käisin ära, aga see oli suht põrgulik. Tõmbasin põrandad üle ja koju magama. Siin panin äratuskella mingi neli korda edasi ja aina magasin. Nüüd on aeg õhtusele tööle minna; mõtlesin, et helistan ja jätan ära, aga tegelikult on normaalne olla, välja arvatud nohu. Ma tean, et võiks ju ka korralikult haige olla... aga ma ei viitsi seda päeva pühapäeval järgi teha.


Jätsin Kerttu Rakke "Küpsiseparadiisi" pooleli. Seda oli mulle vist soovitatud, kuidagi olin temast igatahes kuulnud, aga see oli... nojah. Ta kirjutab nagu pubekas ja ma olen sellistest raamatutest välja kasvanud. Loen parem Kaugveri "Kõik on kuhugi teel". Hea kraam.


Äratuskella helin on tõsiselt jõle.

3 kommentaari:

  1. Püüan:D Läksin tööle, aga pöörasin poole pealt tagasi:D Mulle natuke meeldibki haige olla...nagu Kunksmoorile.

    VastaKustuta
  2. Samamoodi ei võta rohtusid, sest need oleksid liiga efektiivsed ja siis ei saaks korralikult haigeseisust nautida? :D

    VastaKustuta