esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Kammisin Lõunakeskust läbi ja otsisin endale uut talvemantlit, millest saab minu sünnipäevakingitus. Cropp Town lõi kohe suht hea valikuga ja muidugi Reserved ka. Ma armastan seda poodi! Praegu on hea aeg talvemantli ostuks, sest need võivad olla päris palju alla hinnatud. Tuhandelt viiesajale pole just paha, mis?

Mulle anti mu esimesed eurosendid tagasi ja see oli naljakas! Naerge kaasa.

Argipäev pärast kõiki neid pidustusi on ka täiesti elatav. Tirisin kõikjalt jõulukaunistused maha ja panin argised linikud ja muu asemele. Kodus me tapsime oma kuuse ka juba ära. Paras talle. Kass käis enne selle väljaviimist veel viimast korda kuusejalast vett joomas ja õrnalt, nii õrnalt alumisi oksi näkitsemas.

YAY! Uus aasta on eelmisest juba praegu kakskümmend protsenti parem, ja on alles kolmas päev! Kust ma need andmed võtsin? Statistikaameti kodulehelt muidugi. Et sa ka küsisid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar