kolmapäev, 5. jaanuar 2011

Haaa

Mul on mu uus ristsõnaajakiri, Smilersi plaat ja mõnus olla. Ainult nüüd pidin netti tulema, et guugeldada, sest see on natuke pagana raske (mitte plaat). Aga see on nagu mingi nohikutaevas. Täiuslik! Ma vaatan nohikusarja ka, Minn tutvustas mulle Big Bang Theory'd ja nüüd olen sõltuvuses. Pagan! See on naljakas. Nüüd panin jälle ühe osa laadima. Minn, sina oled süüdi, et ma nüüd midagi kasulikku ei tee! Sa oled totaalselt süüdi. Ma loodan, et mõistad seda.

Kuigi ega ma enne ka... justkui midagi eriti.... Noh, midagi head tegin ikka. Üldse, ära nori.

Viimasel ajal, tundub, toetan Eesti muusikat. Täna kuulasin Kerli ja Smilersi plaate. Eile HU? omi. Suveteemalised laulud HU? esimeselt plaadilt tekitasid suvetunde... hea oli olla, panin silmad kinni. Tavaliselt väljaspool suve - ehk mingil muul aastaajal - ma ei saa selliseid laule kuulata, sest need justkui ei sobi, nagu jõululaulud peale jõule. Aga maailm on pidevas muutumises. Lihtsalt niisama panin selle viimase teesi siia. Näiteks enne mul oli õun ja praegu enam pole. Kuhu see sai? Kes oskaks öelda?

Ja suvi ei lõppenud kunagi... juulikuu kõige vähem.


Tahaks kinno minna. Ja Aurasse mullivanni ja saunadesse mõnulema. Peab selle endale korraldama.

Lõpuks kõige tähtsam: täna on mu piima aegumiskuupäev. Mida ma nüüd teen?

1 kommentaar:

  1. Joo piim ära, vali välja film, mida kinos näha tahad ja vaata aga edasi Big Bang Theory't :D

    VastaKustuta