kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Ma ka ei tea

Käisin Mirjamiga Johnny Deppi ja Angelina Jolie "Turisti" vaatamas. Arvasin, et kui juba nemad kaks selle filmi teha võtsid, siis peab see midagi head olema. Eksisin. Ka parimad meist teevad vigu. Ei, tegelikult üleüldiselt polnud vigagi ja Angelina oli väga-väga ilus - kuidas saab keegi üldse nii ilus olla? - aga lõpp kiskus käest ja see, mis pidi nende meelest olema ootamatu pööre lõpus, oli minu meelest lihtsalt lollakas. Ja enne lõppu kiskusid mul silmad ka vägisi kinni.
Nagu Aura aroomisaunas. Käisin seal eile ära ja see oli ülimalt mõnus. Ainult sada punkti sajast! Käisin kolm korda kõikides saunades ja veel mullivannis ja ujusin ja lasin torust alla...koos teiste lastega. Kunagi ma lasin mingi kümme korda järjest sellest rohelisest torust alla. Lapsena. Eelmisel aastal tegelikult.
Ja valgusteraapiat võtsin ning lugesin selle juurde Postimehe ja Õhtulehe läbi. Kati Murutar on oma uuest mehest ka lahku läinud... vaeseke. Ta oleks enne vähemalt võinud oma saja esimese lapse saada või midagi. Palju tal neid ongi.

Kõigile, keda huvitab, saunakuumus mõjub pooridele väga hästi. Ja teeb lõbusaks. Kui aurusaunas parajasti kedagi polnud, teesklesin, et olen Britney Spears, laulsin "Overprotected"-it ja tantsisin endamisi.


Raamatukogus joppas täiega ja sain Sophie Kinsella uusima šopahooliku-raamatu. JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Ja uue Moe ja Anne&Stiili. Hakkasin šopahoolikut juba lugema, aga mind ehmatas kohe alguses ära, kui Becky oma lapsele 40-naelase mänguasja ostis. Ma ei tea, palju on nelikümmend naela pärisrahas, aga tundub, et liiga palju.

Ma mõtlen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar