esmaspäev, 2. märts 2015

Alkoholivaba veebruar

Tegin sellise katse, et terve veebruarikuu jooksul ei joonud tilkagi alkoholi. Oli küll täitsa mõni hetk, kui oleksin tahtnud midagi võtta, näiteks teistega koos istudes, kui kõik jõid alksi ja mina pidin võtma mahla. Või isegi üksi kuskil pubis jäätisekokteili juues ja raamatut lugedes muutusin kurvaks, sest mingi tšikk minu tagant lauast võis võtta siidrit, aga mina ei võinud, sest ma olin selle ise endale ära keelanud.
Aga ma sain hakkama ja olen selle üle päris uhke! Needuse murdsin aga juba esimesel märtsil, kui käisin töö juurest läbi ja võtsin ühe siidri ja ühe rummikoka, ning kodus ühe mojito-maitselise joogi. Üks mu töökaaslane teatas, et alustab omakorda alkoholivaba märtsiga. 
"Ha!" ütlesin ma. "Halb valik, sest märts on pikem kuu kui veebruar."

Ja täna tuleb mulle Polina külla, nii et ees on ootamas üks mõnus tüdrukuteõhtu. Miski ütleb mulle, et võtame ka mõne joogi. Mõne üksiku.

Valimistulemustel hoidsin ka silma peal. Üldiselt olen päris rahul, et reform võitis. Minu valitud isik sai ka Riigikokku. Endiselt ei saa ma aru, kes valib Keskerakonda, sest ma ei tea ühtegi inimest, kes seda teeks. Kui nad just ei tee seda salaja ja pärast ei valeta, et valisid sotse. Ja samuti on mul hea meel IRL-i hävingu üle, sest nad on üks täiesti mõttetu erakond. Alustuseks on nende ridades Erki Nool. Nad on aktiivselt kooseluseaduse vastu. JA osa neist oli kunagi Res Publica. Kas on vaja veel rohkem öelda?
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar