esmaspäev, 8. september 2014

Linn on minu!

Tšillisime reede õhtul Maarja juures ja jõime mojitosid, mm-mm. Taustal mängisid muusikavideod ja Polina küsis, kas tema maitse on halvemaks või tantsumuusika paremaks läinud. Ta tunnistas kurvalt, et kuulab nüüd Powerit. Ma mäletan, kui mina Powerit kuulama hakkasin ja alguses veits šokis olin, aga tegelikult ka on tantsumuusika väga kvaliteetseks läinud. Calvin Harris, DJ Tiesto, David Guetta, Example...
Enne 11 jooksime bussi peale, et linna minna, ja laulsime öösse: "Linn on minu!"
Siis tšillisime Möku ees ja rääkisime võõrastega poliitikast. (Naljaka kokkusattumusena kuulan siin kõrval Ring FMi uut hommikuproksi ja Agnes mainis just, et rummikoka keerab organismi kõvasti segi.) Pärast seda, kui ma ühe rummikoka olin ära joonud, hakkasin igatahes mingile välismaalasele seletama, et Maarja on Eesti presidendi tütar. Ja kui too vetsus käis ning oma joogi meile hoida jättis, ütlesin talle pärast, et Maarja pani sinna roofie sisse ja ta parem ärgu lõpetagu seda. Kõige naljakam on, et ta ei puutunud enam seda jooki!

Hommikul oli mul suht okei olla, läksin linna, et Liisu ja emaga kaltsukates sobrada, aga mingi hetk läks päris raskeks püsti seista. Mul polnudki niivõrd pohmakat kui lihtsalt väsimus. Siis tuli linna Tiina ja ma läksin temaga omakorda ringi käima. Õhtuks olin ma niiiiiiii läbi, et läksin magama kell kümme ja tudusin üksteist tundi jutti. Tehke järgi või makske välja...


Saime kellegi käest ploome ja ma püüan praegu nuputada, kas ploomidest ja piimast smuuti tuleks hea või rõve. Kes ütleks? Kes annaks märgi?

1 kommentaar: