esmaspäev, 15. september 2014

Käisin oma proovipäeval. Ma ei hakka mitte mainimagi, et tahtsin enne sisse minekut tegelikult tagasi pöörata ja ära joosta, täpselt samamoodi, nagu ma tahtsin ära joosta enne tööintervjuud. Polnud midagi teha, mul on tööd vaja, seega võtsin endal natist kinni ja läksin kohale.

Ma pole kunagi ettekandja ka olnud, nii et see on uus kogemus. Kõige toredam oli tippi saada. Muidu olid ka inimesed suht viisakad ja toredad, ma ei saanud igatahes kelleltki röökida, kui ma seal soperdasin ja arvutist toidunimesid leida üritasin. Tüüp, kellega meid kahekesi jäeti, oli samuti suht uus, seal me siis kahekesi improviseerisime ja saime hakkama ka. Ma sain teada, mis süsteemi alusel seal laudu nummerdatakse, ja kuidas ühe laudkonna inimestele eraldi arveid teha.

Ning ülemus korduvalt keelas mul pead toidulifti panna. Ma tegin selle peale näo, nagu poleks tahtnudki.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar