esmaspäev, 6. detsember 2010

Pista konn põlema!

Ma sain trahvi. Tegelt sain päris suure tünga, kuna mul oli kuupilet ostetud, aga see oli üliõpilasele ja seda mina enam pole. Arvasin oma peaga, et kuni see veel kehtib (kuni selle kuu lõpuni), võin ma soodustust kasutada. Aga ei võinud. Blond politseineiu oli väga karm selles suhtes. 
Ehkki paar päeva varem oli juba kontroll bussis käinud ja siis sain ilusti läbi, sest tookordne vuntsidega onu ei tahtnud üldse soodustust tõendavat dokumenti näha. Kas tema ekraanil siis ei näidanud, et mind pole kuskil nimekirjas?

Ahhh, mind nii frustreerib, et ma oleks sama suure trahvi saanud, kui mul üldse mingit piletit poleks olnud, kui sain, olles ostnud 120-kroonise kuupileti. Maakeeles öeldakse selle kohta topelttüng.
Nojah, aga keegi peab tünga ka ju saama.
Ma kavatsen võtta seda väga täiskasvanulikult ja öelda, et mendid sakivad.
Diagnoos pandud.
Nüüd pean hakkama jälle jala käima, kurat! Elame veel... kui külm ära ei võta. Vast siiski ei võta.

Toas on nii mõnus lumehämarus ja mul on suuur paks roheline küünal. Nagu konn. 
Mul tekib tahtmine lumehelbeid välja lõikama hakata. Tahaksin ka jõululaulude plaati, aga see on kodus. Peab juutuubeldama...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar