teisipäev, 28. detsember 2010

B

Võib-olla tegin liiga tormilt, kui neid eesti raamatuid võtsin. Milline risk! Kas see tasus end ära? Ei, õnneks on mul seal üks Raimond Kaugveri oma, et end turgutada pärast seda jõledat "Kirjaklambritest vööd".
Tegelikult mulle ei peagi enam noorteraamatud meeldima. Ma olen nüüd noor täiskasvanu, mitte teismeline. Naljakas, sest käitun küll nii. Aga kuskilt lugesin jah, et alates 20. eluaastast kvalifitseerun nooreks täiskasvanuks. Super!

Nägin siin linnas suurt plakatit ja tunne oli küll nagu WTF, meile tuleb euro?? Like in all those big-time important rich countries? Miks keegi mulle ei öelnud??!
God damn.

Mulle meeldib praegu elu. Jätke see hetk meelde. Ma tegin endaga natuke tööd (seda on mu palgatöö ajal nii hea teha, sest töötavad ainult käed ja mõistus on vaba) ja tundsin end jälle hästi. Ma olen puhas ja lahe nagu ilm väljas.
Ma näen kadedust sinu silmis...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar